80년도에서 최신 J-pop 7000여곡의 노래를 후리가나를 읽으면서 일본어를 배울 수있습니다.
후리가나, 원곡가사, 번역 그리고 관련 유튜브 동영상을 보면서 노래와 일본어 읽기를 시작하세요.
더 많은 J-Pop을 후리가나와 원본 그리고 번역까지 함께 읽을 수 있습니다. 지금 확인해보세요.

https://t1.daumcdn.net/cfile/tistory/99F7B73A5C65089133

I've been searchin'~君をさがしてた~

川口大輔

※Don't you know I loved you from the start
※내가 처음부터 널 사랑한거 모르니?
From the moment that we met
우리가 만난 순간부터
Long before I saw that smile of yours
네 미소를 보기 훨씬 전에
I'm telling you from the bottom of my heart
진심으로
You're the only one that I've been searching for※
내가 찾던 사람은 너뿐이야


There was a time when I had lost my way
내가 길을 잃었던 때가 있었다.
Couldn't find the lights around me
내 주위의 불빛을 찾을 수 없었다.
I was almost frozen in the dark
나는 어둠속에서 거의 얼어있었다.
You came along to give me life again
넌 날 다시 살리려고 왔어
You warmed and opened up my broken heart
넌 내 상처입은 심장을 따뜻하게 해주고 열었어


△I'm loving you, I'm never gonna change my mind
널 사랑해 절대 마음을 바꾸지 않을 거야
I'm loving you, I'm never gonna make you cry
사랑해, 절대 널 울리지 않을 거야
Don't you know that I'll be by your side
내가 네 곁에 있다는 걸 모르니?
Now and forever more
앞으로도 계속
To fill your whole life with joy and delight△
인생을 즐거움과 기쁨으로 채우는 것


Someone told me
누군가 나에게 말했다.
And I agree
그리고 나는 동의합니다.
We were born in this world
우리는 이 세상에서 태어났다.
To find one single truth, and girl it's you…yeah
단 하나의 진실을 찾기 위해서, 그리고 소녀, 그건 너야...그래요.
So stay right beside me
그러니까 내 옆에 있어.
You know it's the way that we should be
우리가 그래야 하는 거 알잖아
I don't wanna think about
난 생각하고 싶지 않다.
What I'd be if we were to fall apart…
우리가 무너지면 내가 어떻게 될까...


(△くり(かえ)し)
(△くり返し)


Everytime we gotta make it through the rain
비가 올 때마다
Everytime the things all turn out in vain
매번 모든 것이 헛되이 될 때마다
I swear to you that I'll be by your side
맹세코 난 네 곁에 있을 거야
Now and forever more
앞으로도 계속
To protect you from any kind of pain
어떤 고통으로부터도 당신을 보호하기 위해


(※くり(かえ)し)
(※くり返し)


You're the very one that I've been searching for
내가 찾고 있던 바로 너야
What I've been searching for a million years is YOU
내가 100만년 동안 찾고 있던 건 너야





일본 뉴스
매일 1시간에 한번씩 업데이트 되는 일본의 4대 메인 뉴스인 일본 TV(NNN), 아사히(ANN), TBS(JNN), 후지 TV(FNN)의 기사를 후리가나와 함께 읽을 수 있습니다.

한자 후리가나
JLPT모든 레벨(1 ~ 5)의 한자를 배울 수 있습니다. 그림과 획수 음독 훈독을 보면서 배워봅시다.

일본 트위터
좋아하는 일본 연예인 또는 친구의 트위터계정을 조회해보세요. 한자가 포함된 트윗을 후리가나로 보실 수 있습니다.

www.furiganahub.com

이미지 출처: https://is3-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music4/v4/3b/67/8f/3b678f47-5481-dbb2-401e-1133266892a3/source/100x100bb.jpg

Posted by furiganahub
,